• Nytt för i år!

Snart börjar läsåret 2023-2024 och det betyder också att Gerby Musikskola börjar igen. I år har vi dessutom några helt nya kurser!

Kom med i vår DRUMLINE-kurs ledd av erfaren och aktiv musiker Aron Salomäki i en unik och rolig möjlighet att lära sig trumkoreografier i grupp!

VIOLIN-lektioner ledda av Satu Luoma!

MEDLEMSBONUS till er som går två eller fler kurser.
    (Extra bra pris/Bonuspoäng för den andra anmälningen)

PROVA PÅ-VECKA (Vecka 37)
    I år får du återigen prova på våra gruppverksamheter en gång gratis innan du anmäler dig. Allt du behöver göra är att anmäla dig till Prova-på-tillfället genom att skicka ett mail till vår email-adress gerbymusikskola@gmail.com.

Kurser du får prova på är: Musikverkstad (Nivå 1 & 2), Bandspel, Digital Musikproduktion, Ukulele, Bas och Drumline.

Undervisningen i Gerby Musikskola anpassas efter elevernas behov och försöker hitta bästa möjliga sätt som fungerar för inlärningen för varje elev. Vi använder oss av Suzukimetoden, som innebär att eleven ska lära sig i egen takt i små steg, och ständigt bli uppmuntrad.

Vi ses i höst!
    Välkommen till Gerby Musikskola!